poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Witajcie!

Zastępię mini_stelle do tego czasu, gdy nie wróci się. To ja Anna14320. Dziś idziemy do Jay Pea’a i mówi, gdzie znajduje się plakietka. Plakietkę dostajemy od Penny. To małżeńskie obrączki i rozdawanie plakietków będzie jeszcze 2 dni. Dziś nie zapomnieliście zaglądnąć do Oskara? Wam jeszcze trzeba do złotej lub sebrnej myszki? To nie zapominajcie! Zaglądnijcie do bloga Maxa i Elli, bo prawdopodobnie wyjadą do Rob'iego! Oto jego list:
Konnichiwa Ella san,

dziękuję za Twoją sługą wiadomość! Widzę, że na Panfu dzieje się naprawdę dużo! Moje metalowe ciało czuje się tutaj w Japonii bardzo dobrze. Czuję się tutaj, jak nowo skręcony! Robbynia, moja siostra, oraz jej japońska rodzina troszczą się o mnie wyjątkowo. Przygarnęli mnie jak własne roboto-dziecko i często przedstawiają mi inne. Tak dużo nas tutaj! Mój najlepszy przyjaciel nazywa się Metal-O-Bot. Rewelacyjnie się rozumiemy.

Chciałbym, móc Wam wszystko pokazać. Odwiedźcie mnie kiedyś w Tokio!

Wasz Robby.

PS: Oto moje aktualne zdjęcie:


No to wszystko. Anna14320 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz