środa, 10 sierpnia 2011

Impreza z basenem i muzyką reggae


Szybko idzcie do miasta, bo tam jest Yoyo. On nam opowiada, że w piątek będzie dzień młodzieży i na Panfu będzie Tydzień Zabaw! Ale na blogu Panfu, Kamaria napisała, że w piątek będzie Dzień ZP!!! Cieszycie się? Ja tak.
<----- Oto foto jak jest na basenie teraz.
No Yoyo jeszcze powiedział, że impra będzie do wtorku. Dziś jak widzicie na basenie oraz gra muzyka reggae. Teraz dodam Kamarii wpis.

Witajcie, słodkie Pandy,

to ja – Wasza Kamaria. Max i Ella poprosili mnie, bym zastąpiła ich na blogu podczas ich podróży do Japonii. Wyruszyli dzisiaj z Jay-Pea’em już bladym świtem. Bardzo jestem ciekawa, co będą mieli ciekawego do opowiedzenia z ich wyjazdu, a Wy?

Teraz jednak ja muszę Wam coś opowiedzieć.

Tak jak już wczoraj usłyszeliście od Maxa, odbędzie się w piątek „Międzynarodowy Dzień Młodzieży“. Tego dnia cały świat skupia się na Was, młodzieży oraz Waszych sprawach. Odbędzie się wiele koncertów, spotkań i innych wydarzeń. A co wydarzy się na Panfu? Już Wam mówię: Tydzień Imprez! Yoyowi, naszemu hip-hopowcowi, udało się zorganizować całą serię zabaw. Dzisiaj rozpoczniemy imprezą przy basenie, oczywiście z grillem i wspaniałą muzyką, o którą zatroszczy się nie kto inny, ale sam Yoyo!

Zajrzyjcie po prostu do miasta – tam dowiecie się wszystkiego bezpośrednio od Yoyo.

Jedną niespodziankę mam dla Was jeszcze. Złapcie się mocno jakiegoś bambusa, gdyż… W piątek odbędzie się Dzień Złotych Pand! Tego dnia wszystkie Pandy będą Złotymi Pandami i będą mogły korzystać ze wszystkich “złotych funkcji”.

Drugą niespodziankę przedstawię Wam jutro. Powiem tylko jedno słowo: konkurs!

Love & Peace
Kamaria


Jutro dowiemy się jaki będzie konkurs! No to wszystko Anna14320    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz