czwartek, 21 lipca 2011

Nowości, Max on-line


Nowe ubranka
mini_stella mnie poprosiła mnie, żeby do soboty pisać blog. Trochę o mnie na Panfu jestem już rok i prawie dwa miesiąca. Mam nick Anna14320. Level każdy dzień nie zmniejsza się, ale zwiększa się. Mój level to 34. Za mały, ale nic. Dzisiejsze nowości.  Nowe ubrania. Kim chcesz być wróżką czy trollem? Wybieraj będziesz tym kim chcesz być. Najstraszniejsza nowość. Aż płakać chcesie. Ella zaginęła!!! Tak mogę dać jak Max pyta nas wszystkich czy ktoś widział Ellę.  
"Swoją drogą, widział ktoś z Was może Ellę? Widziałem ją ostatni raz przy wulkanie, gdy odlatywała helikopterem. Czekałem, czekałem i… …w końcu zwyczajnie zasnąłem [CHRAPIE]. Mniej więcej godzinę później się obudziłem, ale nie było już wtedy ani śladu Elli! Pozwoliła mi spać dalej, czy nie wróciła ze swojego lotu?  
Chyba przeszukam raz jeszcze wszystkie miejsca na Panfu. Nie, żeby była jeszcze w jakimś niebezpieczeństwie…" Wszyscy myślą, że jej porwał Evron, zakończyła się benzyna lub nie budziła Maxa. Myślę jak to może być.
Foto z Maxem
Gdy był on-line Max to niktórzy pisali o Starym panfu. Ja mam inny przykład. Zrobić KONIEC ŚWIATA!!! Fajnie nie!?



To wszystko
                    Wasza Anna14320



Przepraszam za błędy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz