sobota, 22 stycznia 2011

Naleśniki i Paul the Kid

Dzisiaj gdy poszłam by rzucić naleśnika, patrzę, że Troi zaczął mi opowiadać, jak Paul the Kid co dzień do niego przychodzi i zjada baardzo dużo naleśników. I dlatego daje nam naleśnik, każe nam iść do pokoju nad Kamarią, do pokoju Paul'a, by ujrzeć magię. Dziś już możemy wejść do jego pokoju. Gdy weszłam i kliknęłam na Paul'a wszystko zaczęło się ruszać , ale niestety przez chwilę (dlatego nie zdążyłam zrobić zdjęcia). Wtedy jeszcze raz kliknijmy na Paul'a i zacznie z nami rozmawiać. Powie trochę i musimy pójść do Troi'a, który także powie tylko trochę. I nie zapomnijcie! Dzisiaj działa Maszyna Niespodzianek!
(Pomocy! Nie wiem dlaczego wciąż zmienia się data, bo np.: Piszę teraz o 7:30, a wyświetla, że piszę w piątek o 22:30, nie wierzcie dacie!)
To wszystko na dziś
mini_stella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz